Politica de Retur CanvasGift

Scopul nostru este acela de a livra bucurii în casele sau birourile oamenilor de pretutindeni. Vrem ca produsele noastre să fie exact ceea ce îți dorești, ca să ne poți recomanda și prietenilor tăi. Dacă ai primit un produs cu probleme te asigurăm că putem rezolva problema rapid.

În cazul în care nu ești complet mulțumit de ceea ce ai primit, îți oferim opțiunea de a returna produsul sau de a solicita înlocuirea acestuia, conform OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Condiții de retur

  • Termen: Produsul trebuie returnat în maximum 15 zile calendaristice de la data livrării.
  • Starea produsului: Produsul trebuie să fie în stare bună, fără defecte estetice sau funcționale cauzate de utilizare improprie.
  • Condții de păstrare: Produsul nu trebuie să fie afectat de lichide, mirosuri neplăcute (ex: fum, umezeală, parfum intens) sau păstrat în condiții necorespunzătoare.
  • Returnarea prin curier: Returnarea se va face prin curier, cu taxa de transport achitată de expeditor (client).
  • Metode de returnare: Nu acceptăm retururi prin Poșta Română sau alte metode care nu oferă livrare directă la sediul nostru.

📌 Important: Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în cazul în care produsul nu respectă una sau mai multe dintre condițiile de mai sus.

Procedura de returnare

  1. În cazul în care ambalajul este deteriorat: Te rugăm să preiei coletul și să îl verifici imediat în prezența curierului. Ulterior, dacă produsul este deteriorat, semnează un proces-verbal pentru reclamații. Fără semnătura procesului verbal, returul nu va putea fi acceptat.
  2. Cum să returnezi produsul: Trimite coletul prin orice firmă de curierat, cu ramburs 0 și taxa de transport achitată, la următoarea adresă:
    Sat Șoimari, județ Prahova, Str Principală 252
  3. Returnarea banilor: Vom rambursa banii în termen de maximum 14 zile din momentul în care primim produsul și confirmăm că acesta este în conformitate cu cerințele de retur. Rambursarea se va face pe numele destinatarului, indiferent dacă acesta solicită plata într-un alt cont sau direct pe cardul de pe care a fost făcută plata.
  4. Înlocuirea produsului: În cazul în care alegi să înlocuiești produsul, acesta va fi trimis într-un interval de 3-5 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat. Se va solicita o taxa de transport în valoare de 20 lei pentru trimiterea produsului nou.
  5. Produse personalizate: În cazul în care produsul este personalizat (de exemplu, cu imaginea sau dimensiunile oferite de client), nu acceptăm retururi.

Cum să soliciți returul?

Accesează formularul situat pe pagina Formular retur.

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor, nu ezita să ne contactezi!